مراسم روز خبرنگار در خرم‌آباد برگزار شد + تصاوير
اخبار
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
نظر سنجی

نظرشما درمورد خبرگزاری خبر لرستان چیست؟؟

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خبر لرستان و آدرس newslorestan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 15
بازدید کل : 21293
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1



آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 51
:: کل نظرات : 13

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 10
:: باردید دیروز : 3
:: بازدید هفته : 15
:: بازدید ماه : 15
:: بازدید سال : 272
:: بازدید کلی : 21293
مراسم روز خبرنگار در خرم‌آباد برگزار شد + تصاوير
شامگاه جمعه آیین گرامی‌داشت روز خبرنگار و تجلیل از مقام شامخ شهدای خبرنگار استان لرستان با حضور جمعی از مسئولان در هتل ساليز خرم‌آباد برگزار شد؛ در این مراسم از خانواده‎‌های شهیدان محمود صارمی و علیرضا حیدریان تجلیل و قدردانی شد.
 به گزارش خبر لرستان و به نقل از خبرگزاری فارس، مادر شهید حیدریان از همه کسانی که این مراسم را برپا کرده بودند، تشکر کرد و گفت: من از تمام کسانی که با برگزاری چنین مراسم‎هایی نام پسر شهیدم را زنده‌نگه می‎دارند، کمال تشکر را دارم؛ وی قطعه شعری را در این مراسم تقدیم روح پاک و مطهر این خبرنگار شهید کرد.
برادر شهید محمود صارمی نیز در خصوص روز خبرنگار گفت: بسیار خوشحال و خرسند هستم که در جمع اصحاب رسانه، صاحبان فکر و قلم و اندیشه و بسیار حضور دارم.
رشید صارمی افزود: خوشحال هستم از این که روزی به نام روز خبرنگار در ایران پهناور و آن هم به نام یک ایرانی قدرتمند و ارزشمند و به نام یک لرستانی و به نام یک بروجردی در شهر فرزانگان نام‌گذاری شده است.
صارمی ادامه داد: تنها سخن من این است که نگذارید قلم مرکب شهید صارمی خشک شود، چون شهید صارمی تنها خبرنگاری بود که تا آخرین لحظات عمرش حس وظیفه شناسی و ولایت‌مداری را رعایت نمود و سرانجام در روز 17 مرداد سال 1377 خودش خبر شهادت خود را به سراسر جهان مخابره کرد.
برادر شهید صارمی تصریح کرد: این افتخاری است، برای شما خبرنگاران که در زمان شهادت این شهید بزرگ تمام خروجی‌ها و ورودی‌های خبرگزاری‌های سراسر دنیا یک دقیقه سکوت می‌کنند.
صارمی بیان کرد: برای مردم لرستان افتخاری است که مقام معظم رهبری بر تابوت شهید صارمی همانند تابوت شهید آوینی بوسه زد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان نيز در اين مراسم گفت: خبرنگاران دیده‌بان‌هایی برای حفاظت ازحقوق اجتماعی و سیاسی مردم هستند.
سید سعید شاهرخی بیان کرد: این شهیدان با نثار خون خودشان این افتخار را هم برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و هم برای استان لرستان برای همیشه پایدار و جاودانه کرده‌اند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان از اصحاب رسانه تشکر کرد و گفت: از زحمات بی‌وقفه همه اصحاب رسانه و قلم که نقش بی‌همتایی در رشد و توسعه همه جانبه استان دارید، کمال تشکر و سپاسگزاری را دارم.
وی در ادامه گفت: خبرنگاران دیده‌بان‌هایی هستند که حافظ حقوق اجتماعی و حقوق سیاسی مردم هستند.
این مقام مسئول افزود: همه ما مکلف هستیم که زمینه را برای انجام وظیفه این عزیزان فراهم کنیم و در جهت تقویت این جایگاه مقدس و تاثیرگذار گام برداریم.
شاهرخی در خصوص نقش خبرنگاران تصریح کرد: اولویت اصلی ما توجه به معیشت، ایجاد شغل برای جوانان و جذب سرمایه‌گذار برای خارج شدن از رکود اقتصادی است که شما خبرنگاران در این زمینه نقش مهمی را ایفا کرده‌اید.
 معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان خاطر نشان کرد: شما خبرنگاران در سختی‌ها، دستخوشی‌ها و مراحل مختلف در صف اول حضور داشته‎اید و نقش آفرینی کرده‌اید.

رئیس هيأت مديره مطبوعات لرستان نيز گفت: در صدد انجام کارهایي برای تثبیت جایگاه خبرنگار در استان هستیم.

عزت‌الله چنگايي افزود: حدود 110 پرونده به خانه مطبوعات رسیده که حدود 90 پرونده بررسی شده است و حدود 60 تا از کارت‌های خبرنگاری دوستان صادر شده است.

وي تصریح کرد: ما در آینده نزدیک به خانه مطبوعاتی می‌رسیم که شایسته این استان است، مهمترین هدف ما این است که خبرنگاران درگیر این موضوع شوند و کمیته‌های مختلف را سامان دهند.

 مراسم روز خبرنگار در خرم‌آباد برگزار شد + تصاوير




تعداد بازدید از این مطلب: 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مدیریت
تاریخ : شنبه 17 مرداد 1394
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید